Védelmi rendszerek
A jó indításgátlók olyan néma és rejtőzködő szerkezetek, amelyek a jármű beindítását hivatottak megakadályozni.
Direkt erre a célra lettek kifejlesztve és erre a feladatra a legjobb megoldást nyújtják.
Ezen készülékek a saját igényeink alapján gyártatott készülékek
Indításgátlás
Az indításgátlók néma, rejtőzködő szerkezetek, amelyek a jármű beindítását hivatottak megakadályozni.
Az indításgátlók néma, rejtőzködő szerkezetek, amelyek a jármű beindítását hivatottak megakadályozni. Direkt erre a célra lettek kifejlesztve és erre a feladatra legjobb megoldást nyújtják.
Ezen készülékek a jármű specifikációjának megfelelően, a gyári rendszerrel megegyező kialakítással kerülnek beépítésre. Lehetőség szerint rejtett beépítést alkalmazunk, úgy, hogy az autó saját szerelője se vegye észre az utólagos beépítést. Így lehet a legnagyobb biztonságot és a legjobb védelmet kialakítani. Az indításgátlók kicsi méretűk miatt jól beépíthetők ezzel nagy kihivást telent a tolvajok számára, akiknek ez a fajta beépítés visszafejtése, netán a kiiktatása, szinte leküzdhetetlen akadályt jelent.
Korunk technológiai vívmánya, a Keyless Go és a start gomos autók
Az Indításgátló készülékek a járművek Start Gombos indításra fel vannak készítve, illetve a jármű Automata Start-Stop rendszerenek üzemszerű megállását lekövetik.
És mi van a Hibridekkel?
Elektromos autó, Hibrid és plug-in Hibrid autók.
A Hibrid technológia 1969 Jelent meg. A nagyközönség számára 1990 végére váltak elérhetővé a járművekben.
Mára az utakon közlekedő járművek közel egy negyede Hibrid, vagy elektromos hajtású jármű
Az első ilyen autót majdnem egy hétig szereltük.
Mára már munkáink nagy része Hibrid gépjárművek szereléséből tevődik össze.
Megvannak hozzá az eszközeink.
Beszerelés után a motortér nyithatatlanná válik avatatlan kezek számára, és ezzel megakadályozható, hogy a motortérben elhelyezett védelmi rendszerhez hozzáférjenek, indításgátlót, avagy más védelmi berendezést, motorvezérlő elektronikát kiiktassák, hűtőt, lámpát és egyéb alkatrészeket kifosszák, a szirénát hatástalaníthassák, netán a váltózárat semlegesítsék.
Kezelése roppant egyszerű és a védelmi szintet egy magasabb osztályba sorolja.
Motortérzár
Mivel az indításgátló készülék a motortérbe kerül beépítésre ezért a motorteret le kell zárni!
Motortérzár
Mivel az indításgátló készülék a motortérbe kerül beépítésre ezért a motorteret le kell zárni!
Beszerelés után a motortér nyithatatlanná válik avatatlan kezek számára, és ezzel megakadályozható, hogy a motortérben elhelyezett védelmi rendszerhez hozzáférjenek, indításgátlót, avagy más védelmi berendezést, motorvezérlő elektronikát kiiktassák, hűtőt, lámpát és egyéb alkatrészeket kifosszák, a szirénát hatástalaníthassák, netán a váltózárat semlegesítsék.
Kezelése roppant egyszerű és a védelmi szintet egy magasabb osztályba sorolja.
Riasztók
Ilyenekkel önmagukban ritkán foglalkozunk.
Az egyszerű alap riasztókkal önmagukban ritkán foglalkozunk, ugyanis véleményünk szerint ha maga a tulajdonos nincs halló és cselekvő távolságon belül, akkor sajnos nem sok értelmük van, mert az emberek túlnyomó része már oda sem figyel egy-egy szirénázó, riasztó autóra.
Viszont bizonyos parkolási szokások mellett mégis ésszerű döntés lehet egy megfelelő riasztó, akár egy elromlott gyári távirányító pótlása, központi zár távirányítása végett sokszor célravezetőbb, netán olcsóbb egy riasztó beszerelése
Ez az autóriasztó ami nem távirányítóval működik, és éppen ezért ennek a kódját nem lehet feltörni. A készülék kikapcsolása csak a saját közelítő kulcsával lehetséges.
A vezérléséhez a jelenlegi a legkorszerűbb, közelítéses-kulcsos, cserekódos technológiát alkalmazza.
A cserekódos rendszert leginkább az különbözteti meg az ugrókódostól, hogy míg az utóbbiak a biztonságot csupán a kódok véletlen szerű ugrásával érték el, addig a cserekódos rendszer a kódok nagy számát véletlenszerű számok beiktatásával, és ami még fontosabb, kétirányú kommunikációval és időhatározókkal kombinálja, így lehetetlenné teszi a rendszer „megtörését”.
Blue 16 közelítőkódos autóriasztó
Az egyedi kódrendszere csak a megfelelő helyhez közelítve aktiválódik és csak ekkor kapcsol a riasztónk.
Ezen olvasási hely jellemzően a gépjármű első szélvédőjének sarka, illetve az ott belülre kiépített érzékelő, illetve annak 1-2 cm-es közelsége.
Ez a művelet fél másodperc, de ezen idő alatt a rendszer egy dupla titkosításos challenge response folyamatot hajt végre amely miatt teljes mértékben kizárja az autótolvajok közismert módszerét, a távirányító jeleinek dekódolását
Ezek miatt is emelkedik ki a többi riasztó közül.
A készülék alaptartozéka egy háromtengelyes gyorsulásérzékelő, melynek segítségével emelés vontatás és mozgásérzékelővel is rendelkezik, rablásgátlással, teljes héjvédelemmel, gyújtásfigyeléssel, szervízmóddal akkumlátoros szirénával, illetve programozással választható személy azonosítási fokozat, amelynek segítsége mellett a jármű abban az esetben is biztonságban van, ha kulcsait eltulajdonítanák.
A készülék külön sajátossága hogy nem csak a riasztó saját, különleges hangú szirénáját üzemelteti, hanem a jármű teljes kürtrendszerét is, így teljesen egyedi hangja van.
Blue 16 közelítőkódos autóriasztó
Ez a autóriasztó ami nem távirányítóval működik, és éppen ezért ennek a kódját nem lehet feltörni. A készülék kikapcsolása csak a saját közelítő kulcsával lehetséges.
A vezérléséhez a jelenlegi a legkorszerűbb, közelítéses-kulcsos, cserekódos technológiát alkalmazza.
A cserekódos rendszert leginkább az különbözteti meg az ugrókódostól, hogy míg az utóbbiak a biztonságot csupán a kódok véletlen szerű ugrásával érték el, addig a cserekódos rendszer a kódok nagy számát véletlenszerű számok beiktatásával, és ami még fontosabb, kétirányú kommunikációval és időhatározókkal kombinálja, így lehetetlenné teszi a rendszer „megtörését”.
Az egyedi kódrendszere csak a megfelelő helyhez közelítve aktiválódik és csak ekkor kapcsol a riasztónk.
Ezen olvasási hely jellemzően a gépjármű első szélvédőjének sarka, illetve az ott belülre kiépített érzékelő, illetve annak 1-2 cm.-es közelsége.
Ez a művelet egy fél másodperc, de ezen idő alatt a rendszer egy dupla titkosításos challenge response folyamatot hajt végre amely miatt teljes mértékben kizárja az autó tolvajok közismert módszerét, a távirányító jeleinek dekódolását
Ezek miatt is emelkedik ki a többi riasztó közül.
A készülék alaptartozéka egy háromtengelyes gyorsulásérzékelő, melynek segítségével emelés vontatás és mozgásérzékelővel is rendelkezik, rablásgátlással, teljes héjvédelemmel, gyújtásfigyeléssel, szervízmóddal akkumlátoros szirénával, illetve programozással választható személy azonosítási fokozat, amelynek segítsége mellett a jármű abban az esetben is biztonságban van, ha kulcsait eltulajdonítanák.
A készülék külön sajátossága hogy nem csak riasztó saját, különleges hangú szirénáját üzemelteti, hanem a jármű teljes kürtrendszerét is, így teljesen egyedi hangja van.
OBDII. Diag Blokkolás
Diagnosztikai csatlakozó blokkolása.
OBDII diag csatlakozó adat kommunikációjának lebénítása.
Ennek kivitelezése után nem lehet illetéktelenül a járművel számítógépes kommunikációt létrehozni.
Így szamitógéppel laptoppal rendelkező „okos” tolvaj sem tud adatokhoz hozzáférni, a gyári indításgátlót egyszerűen kiiktatni, vagy netán illetéktelenül pót kulcsot / távirányítót tanítani gépjárművekhez.
GSM és GPS Helyzetmeghatározó
A GSM Pager alapvető működése, hogy Riasztás, vagy szabálytalan indítási kísérlet, illetve szabotázs esetén felhívja, illetve SMS-el is értesíti a tulajdonost, illetve a beállított telefonszámokat.
A beépített GPS helyzetmeghatározó segítségével riasztás esetén a készülék a jármű mindenkori pozíciója, az arra alkalmas mobil telefonokkal akár azonnali térkép megjelenítése érhető el. Ingyenesen!
Mivel a rendszer kétirányú, így a jármű pillanatnyi helyzete nem csak riasztás esetén ellenőrizhető, hanem bármikor lekérdezhető!
A készülék képes GSM zavarást érzékelni, illetve a riasztásról értesültek SMS vezérlő kóddal blokkolhatják is a gépjármű mozgását.
Riasztás esetén a megkapott üzenetben a járműről fontos információk, mint például a jármű helyzete, sebessége, gyújtás állapota netán az akku feszültsége, térerő állapota illetve a pozíció is megtalálható illetve ezek mellet egy, a kiküldött sms-ek számlálójával is ki van egészítve, a költségek egyszerűbb nyomon követéséhez.
A készülék telepíthető akár az indításgátlók akár más riasztó mellé, illetve többféle működési paraméter is beállítható a felhasználástól függően.
Kérhető emelés, illetve mozgás érzékelővel is, így ebben az esetben a jármű mozgatása esetén is információhoz jutunk.
Az egyik legegyszerűbb módja a lopás elleni védelemnek. A váltózárak előnyei, hogy használatuk gyors, egyszerű, könnyen kezelhetőek, erősek, és nem utolsó sorban esztétikusak.
Ezek a szerkezetek általában adott gépjármű típus gyári rögzítési helyeire csatlakoznak, így a szerelésük nem jár roncsolással.
A gépkocsi garanciáját nem befolyásolják, ugyanakkor biztonságosak.
Az általunk forgalmazott zárak mellett a megbízhatóságuk, szerelhetőségük,
és a forgalmazó ügyfél centrikus hozzáállása, illetve nem utolsósorban ár és érték arányuk miatt döntöttünk.
Váltózár
A váltókar és a váltó rudazat mechanikus lezárása.
Váltózár
A váltókar és a váltó rudazat mechanikus lezárása.
Az egyik leghatékonyabb módja a lopás elleni védelemnek. A váltózárak előnyei, hogy használatuk gyors, egyszerű, könnyen kezelhetőek, erősek, és nem utolsó sorban esztétikusak.
Ezek a szerkezetek általában adott gépjármű típus gyári rögzítési helyeire csatlakoznak, így a szerelésük nem jár roncsolással.
A gépkocsi garanciáját nem befolyásolják.
Az általunk forgalmazott zárak mellett a megbízhatóságuk, szerelhetőségük,
és a forgalmazó ügyfél centrikus hozzáállása, illetve nem utolsósorban ár és érték arányuk miatt döntöttünk.
Miért érdemes minket választani?
Több évtizedes tapasztalat
Egyedi védelmi rendszerek tervezése
Mechanikus és elektromos megoldások
Személyre szabott védelem
Ügyfeleink véleménye
Profi munka, profi szupporttal. Mindkét autónkat Kovihoz vittük. Azóta is ajánlom mindenkinek!
Hibatlan kiszolgalas, nagyon jo termekek, magas szintu szakertelem, preciz es mindig a tokeketes megoldasra valo torekves! Lassan 10 eve dolgoznak nekunk!
Évekkel ez előtt csinálták az autónkat, és azóta is megvan és jól működik 🙂 Ajánlom, profi és rugalmas csapat!
Kapcsolatfelvétel
Kérjen időpontot, vagy további információt szolgáltatásainkkal kapcsolatban, alábbi elérhetőségeink bármelyikén!
Telefon:
+36 30 201 76 81
E-mail cím:
info@kovialarm.hu
Cím:
2234 Maglód, Gábor Áron u. 37.